nemulţumitului i se ia darul

Ahhh ce minune de coleg nou am! L-am auzit azi, la cafea, în timp ce-l căinam pe o temă financiară, spunând „Să nu exagerăm, că ne bate Dumnezeu!”.

„Mâniatul lui Dumnezeu” e o expresie recurentă a bunicii, care, de altfel, s-a mulţumit întotdeauna cu puţin în plan material (în schimb n-a extrapolat niciodată conceptul la terenul sănătăţii, unde s-a plâns o viaţă  întreagă cu vârf şi-ndesat). Şi e un argument pe care mi-l ofer oridecâteori mă simt „wimpy”, fiindcă mi se pare un mod isteţ de a trăi să pui înainte „şi când ne-o fi mai rău, aşa să ne fie”. Relativizând la modul ăsta şi bucurându-mă de nimicuri (ale mele şi ale altora), culorile copacilor care se văd pe geam, de la „plantaţie”, cum îi zice o prietenă locului de muncă, echilibrează oareşcât faptul că plec şi mă întorc deja pe întuneric şi în ploaie(de acum şi până-n martie).

Şi faptul că găsesc un ecou al acestei etici de viaţă într-un om pe care de-abia l-am cunoscut îmi compensează dezabuzarea faţă de socio-eco-media-politic, fiindcă „my people are good people” (şi mari surse de citate folosibile la infinit, hihi). Iar nedreptatea feroviaro-juridico-climatico-polischizofrenică a existenţei ţării în care trăiesc se aşează frumuşel în balanţă cu căsuţa mea miraculoasă şi cu oamenii fabuloşi care mă aşteaptă într-însa. Şi gata.

2 gânduri despre “nemulţumitului i se ia darul

Lasă un răspuns

