Pastel cu dactilografă bâlbâită

Galbenroşubejşigri, gri, gri

Ar fi fost grozav să fi, fi, fi

Cumpărat o merdenea, nea? nea!

Să crănţăn toamna din ea, ea, ea.

Verdecârmâzruginiu, niu, niu

Cât de bine-ar fi să fiu fiu, fiu

Înfăşată-ntr-un cocon, con? con!

În pătuc de frunze jaunes, jaunes, jaunes.

Maroniugrenaoranj, ranj, ranj

Ca maşina de vidanj, danj, danj

La fereastra mea color, lor? lor!

Nu se trage niciun stor, stor, stor…

Arămiucastanăbrun, brun, brun

Straturi-straturi se depun, pun? pun!

Frunze măzgălite-n gouache, gouache, gouache

Sau în nuanţe Caran d’Ache, Ache, Ache.

Dar degeaba dă cu smac, smaak? smac!

Creatorul tolomac, mac? mac!

Peisajul extraplat, plat, plat

E pe dată inundat, dat? dat!

Anul ăsta s-a grăbit, byte? bit!

Creatorul ameţit, ţit, ţit

Şi-a vărsat paharul tot, tot, tot

De iarnă ne-am spălat pe bot, bot, bot.

Nu mai vin conuri cu nea, nea, nea

Niciun bit de ziua mea, mea, mea

Anul ăsta n-avem mac, mac, mac

Nici de pus în cozonac, nac, nac.

Un gând despre “Pastel cu dactilografă bâlbâită

Lasă un răspuns

