Cursa Alisei

Am gonit ca năuca,

de parcă mă lovise Dumnezeu cu leuca.

Ceasul GPS-ului, uitat pe ora de vară

se încăpăţâna să-mi prezică sosirea la destinaţie,

În fiecare minut, c-un minut mai încolo.

Am panicat,

Am început să gâfâi,

Am apăsat cu sete pedala de acceleraţie

Şi am gonit.

Dar consecvent, fără milă şi fără ostentaţie,

Ceasul de bord îmi arăta că-ntârzii nesmintit.

************

Mi-a luat jumătate de viaţă să mă prind

Că e la mijloc o greşeală de interpretare.

Ceasul doar mi-arată unde sunt,

nu şi încotro tind.

Când, ca fleaţa, alerg, trag tare şi mă avânt,

Mă iau la-ntrecere cu propriile picioare.

Lasă un răspuns

