ASÉDIU ~i s.n. (ex: odaia de…)

Mi-e bine în împărăţia mea de şifon şi puf

Sunt în siguranţă în fortăreaţa mea capitonată.

Armistiţiul îmi dă voie să stau nemişcată.

Miroase-un pic a hoit şi e zăduf.

***********

Dincolo de şanţ, prin codrul cu urzeala deasă (aflat în coasta tuturor cetăţilor)

Se iţesc primele semne ale inamicului.

Îmi împletesc genele strâns, ignor mâncărimea ombilicului

Şi mai amân o boabă reluarea ostilităţilor,

***********

Până ce, din turnul de lemn de la miazănoapte

Sună străjerul jalnic, că poarta nu mai ţine

Scot nasul pe barbacană, miros lumina, simt ziua cum vine,

Şi aud deja limpede vociferările asediatorilor: „Mama! Lapte!”

Lasă un răspuns

