ceva de zis

Degeaba, n-am nimic de zis.
Am de tăcut.

Am de amuţit protestele pe tăcerea cărora
cresc castelele de nisip din Spania.

Am de înghiţit întrebările pe nedumerirea cărora
s-au construit strâmb bucăţi de identităţi.

Am de astupat o hazna
în care scrisul scurmă, ca în orice îngrăşământ natural

(promiţând un mai bine post medicamente amare
scrisul face întâi rău
şi apoi, face un rău şi mai grav.).

Am de podit cu cuvinte
spaţiul în care ar putea ateriza
tăria adevărului ce şi-a lăsat la crâşmă inhibiţia.

Am de luat un antacid, preventiv şi
(sper) definitiv.
Mă scuzaţi.

Lasă un răspuns

