metafora personală

Pare că trebuia să fi zis mai mult.
Pare că trebuia să fi zis mai devreme.
Să fi învăluit făptura mea de facere şi dovadă
cu multe cuvinte care să pară eu.
Ori de câte ori cuvintele
au luat locul fiinţei
M-am trezit că mă văd.
Capăt contur
numai când sunt peşterasoarelui, oceanulfericirii, jiminycricket,
nu când sunt cizme de cauciuc înfipte în pământ
care se sprijină pe ele însele.

Am să-mi înveşmântez cizmele înnămolite
în dantelă, în spumă de trăncăneli.
Dar n-am să le pun urâtul meu în spinare,
ca să mă ducă şi să mă simtă.
Identitatea de vorbe e sticks and stones,
e mai grea decât belgiile personale
pe care le cară ei în spinare.
”I’ve said too much
I said enough…”

Un gând despre “metafora personală

Lasă un răspuns

