Doamnelor T

Eşti minunea tehnicii moderne,
Întru totul senzaţională,
Atât de plăcut colocvială,
Aşa iscusită în relaţii externe;

Eşti o floare, eşti un crin,
Elegantă şi transparentă,
Desăvârşit elocventă
Şi armonioasă pe deplin;

Eşti neasemuită, dragostea mea,
Dai profunzime oricărei conversaţii,
Produs al unei raţio-mistice combinaţii,
Ca nişte ochi albaştri umbriţi de-o feregea;

Eşti o eroină, o icoană,
Remarcabilă, deşi discretă
Modernă, deşi uşor desuetă,
Munte de cugetare cu rostirea spontană;

Eşti fabuloasă, impecabilă,
Corectă în cel mai mic detaliu,
Delicată chiar şi în travaliu
Şi nemărginit admirabilă;

Îmi cântă inima când mă gândesc la tine
Şi ţi-aş aduce zilnic osanale, cu glasul meu banal,
Dacă existenţa ta pe hârtie
N-ar sufoca pe trei sferturi spaţiul meu vital.

Lasă un răspuns

