luni, 11 aprilie-diary entry

Dormitorul e inundat de soare. Se aude duşul. Mă-ntorc pe partea cealaltă, în aşteptarea unui binemeritat ceas care sună pentru mine abia la 8. Copiii dorm, cu vastă bunăvoinţă, până la 8 şi zece. Cafea, lăptic, cornflakes, pupături. Pe drum, mame evreice cu perucă şi ciorapi negri îşi iau la revedere de la copiii frumos îmbrăcaţi şi cu ghiozdanele în spate. Fisa pică: copiii ăştia n-au vacanţă de Paşte, deci ai mei se vor putea juca în parc fără să aştepte o juma’ de oră la leagăn! – telefon acasă pentru a anunţa descoperirea. În tramvai, pe scaunul lângă care mă bălăngăn de o bară, un domn la patru acele casual moştenite din imaginea anilor 70, cu bărbiţă intelectuală scurtă şi pantaloni de doc bej, citeşte o versiune de buzunar a Coranului în patru limbi. În tren, citesc ziarul – lung interviu cu un naţionalist flamand care spune că totul e o problemă de lipsă de comunicare şi că ambele părţi ale conflictului fl/val operează cu imagini eronate despre cealaltă parte. Aleluia! În culoarul de la metroul bruxelez, un cerşetor cu vioară îl învaţă pe alt cerşetor cu vioară acordurile Habanerei. La capătul celălalt al călătoriei, negustorul grec din staţia de metrou îmi vinde cu un zâmbet plin un burec cu brânză sărată – ştie că îmi vinde copilărie la pachet. Ajunsă la muncă, îmi pun cafeaua pe birou şi muntele de treabă care trebuie rezolvat până la două pare floare la ureche, atâta de floare la ureche că mă apuc întâi să scriu despre dimineaţa asta.
Concluzia – Suficiente ore de somn şi o rază de soare schimbă total percepţiile despre lume…

Un gând despre “luni, 11 aprilie-diary entry

  1. Mdaaa. Si-a mea a inceput c-o fereastra insorita (dar afara era rece, inca, in schimb cam tot copacul care stie sa faca flori se imbracase frumos pentru saptamina care incepea). Dup-o duminica cu 12 ore la aceeasi masa de lucru, probabil meritam.

Lasă un răspuns

