imagini

„Trebuie să ieşim bine…”, spuse ea, şi părul de pe antebraţul meu drept mărşălui zorit către ceafă ca un batalion în retragere. „Ce o să creadă despre noi…” zbieră pagina de ziar, deşi încercasem s-o setez pe „mute”, iar neuronul care-mi mai scăpase întreg comandă brusc pe net antidepresive. Mă apucai de lucru, şi mă descoperii traducând „este importantă imaginea…” şi-mi veni să deschid geamul şi să urlu „imaginea a CE !?!?”. Mişun într-o lume obsedată de imagine, de statistică, de părere, de „dat bine”. Dacă 5% din obsesie s-ar „reflecta” în a fi în loc de a părea, lumea mea ar merge încarecotrova.

Un gând despre “imagini

  1. Yes, ne trebuie multe, multe urlaturi de felul asta, un cor de zbierete de impotrivire, chiuituri revoltate/revolutionare, de atac la adresa mitocanelii care se ascunde sub „MEDIA IS THE MESSAGE”, sub filozofia de PLASTIC (vorba Adei) a „succesului de imagine”. MURITI!

Lasă un răspuns

