colecţie de cuvinte

Există versuri pe lumea asta care-ţi fac pielea de găină din reuşita încăierării cuvintelor lor, sau din simplitatea „in your face”, sau fiindcă rezonează cu tine în clipa aceea anume. Sau, mă rog, îmi pică cu tronc mie. Şi cum îmi plac inventarele – fiindcă par să genereze ordine – şi pentru că enumerările de tip Amelie au şarmul lor, m-am hotărât să pun la grămadă bucăţele importante mie – fără autor, că sunt evidenţi (fiecare pentru alţii), şi din memorie, că e un exerciţiu de memorie afectivă, nu unul intelectualist.

pui mici, foarte urâţi şi foarte vii

je demeure

să pipăi şi să urlu

there is a crack in everything/that’s where the light gets in

the woods are lovely, dark and deep/but i have promises to keep/and miles to walk before i sleep

mort de n’avoir pas pu te rencontrer

ik ben de gangmaker voor het verkeerde feest

elle a envie de gueuler cette musique

en het regent zonnestralen

thanks/for the trouble you took from het eyes/i thought it was there for good/so i never tried

il a fallu bien du talent/pour etre vieux sans etre adultes

i se tocea

or define you or confine you

take me down to where the hills meet the sea/on a stormy day

beat de soare/şi pârlit îngrozitor

mi-e dormi-edormi-e dormi-e dooor

nu e timp pentru zăbavă

emptiness in my bones

touched your perfect body with his mind

şi rând pe rând, în vânt s-au dus

they packed it up in plastic bags

ridicând un picioruş

no courtesies for showing them/not knowing them

 

Şi mă opresc pe ziua de azi 🙂 . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Un gând despre “colecţie de cuvinte

  1. Ce FRUMOOOOOS! CE DOOOOOOOOR! De-ti vine sa te joci, ca la tenis, sa dai inapoi… Lasa ca 80% dintre ale tale sunt si-ale mele…

    Parul ei negru este suparat

    Mai lasa-ma un minut

    Stau pe-o terasa de pierdere

    Muzica infuleca din tine/ca o forfota de raci

    Scheletul clipei strabatind eternul

    (NB, de vede ca se apropie 31 martie, 79 de ani, ma frisonaza iar electricitatea aia)

    Et ils pissent comme je pleurs sur le femmes infidelles

    Unde pruncii lui Sartan/ Vin tipind sa suga smoala

    Neantul face tumbe/Fiind demon haihui

    Un gol istoric se intinde

    Caci, intre amindoua, sta neclintita limba

    Palid asternut e sesul cu matasa

    Auzi?/ Cartofii sunt lehuzi!/Harul a trecut prin ei/Virginal, candid si holtei/Dumnezeieste.

    Pentru tine, Tanto draga/ Am sapat o vara-ntreaga/ la canalul care leaga/ Dunarea de Marea neagra

    Elsa, tes yeaux sont si profonds/ Que j’y perds la memoire

    Precum Racine, prea tinar am plecat/Din auster si din naivitate

    A plecat sa mi-o aduca/Si-l astept ici pe uluca

    iar suftetu-ti/sa ramina acolo ca un/chel contingent de recruti [ :))]

    And there are no chocolates in the boxes anymore

    Un om din Tecuci avea un motor/Dar nu i-a folosit la nimic

    Mireasa, mireasa/ Ce fel de coasa/ este aceea la tine?

    Mopete s-a rasturnat

    Du fond du gouffre obscur ou mon coeur est tombe

    Ma simt legat prin sete de vietatea care va muri/La ceas oprit de lege si de datini

    ea nu pealca, eu nu pelc./nu de flica, da ne calca/eu nu pelc nici ea nu pealca/si-oamenii dintai, buimacii, ne-au facut semne cu macii.

    Ca sa te vad venind – ca-n vis, asa vii!

    GATAAAA! Ca nu ma mai opresc.

Lasă un răspuns

