ce face un copywriter?

Umblăm, cu toţii, prin lume. Ne prefacem că hotărâm singuri, de bunăvoie, ce hotărâm. Că suntem răspunzători. Că ne dorim lucruri fiindcă ne-am gândit temeinic la ce ne trebuie şi ce nu. În efortul ăsta, ne prefacem şi că ignorăm muntele de reclamă. Ăia care o scriu ştiu foarte bine asta. Întrebarea mea e – ăla care scrise pe panoul pe lângă care am trecut azi-dimineaţă:

`Decouvrez le plaisir d’etre rationnel`

– s-a gândit că o să mă umfle râsul de polisemia lui rationnel (între ce va să zică el de fapt, că consumă puţintel şi că economiseşti resurse, pe de o parte, şi raţional în sens propriu, de „folosindu-şi raţiunea”, de cealaltă parte) şi că mă voi distra cu ideologia plăcerii care îşi însuşeşte deci chiar şi gândirea? Sau a fost bou şi nici n-a văzut (potenţialul) oximoron?

Căci despre imbecilitatea celui care a scris logourile pentru max factor

False lash effect! Never fake!

– care se succed pe ecran la 1 secundă distanţă cu privire la acelaşi produs – nu am nicio îndoială. (Cu toate că poţi glosa la nesfârşit, şi unii o şi fac, despre conceptul de frumuseţe fără efort şi despre cum trebuie să se vadă că eşti deosebit fără să se vadă că ai făcut ceva ca să fii deosebit). But still…

Deh, mă duc să înot mai departe prin alte soiuri de prostie…

 

Lasă un răspuns

