poveste despre omul roşu

Click – o nuanţă de pleată zărită cu coada ochiului

Click – unde-o fi lingurica? un ghiogârţ bizar.

Click – ce frumoasă e prietena ta

Click – ce straniu, am fotografiat un personaj imaginar.

Click – a mai trecut un an, stai la altă masă

Click – ai un cort nou, aceeaşi prietenă ireal de frumoasă.

Click – ţi-am dat un nume, am să-ţi spun

omul roşu, ca să ţin minte

că nu e de bine ce-mi flutură prin stomac.

Click – îmi treci iar prin raza vizuală

Click – n-am poze de hârtie decât cu jocul de iams

Click – aş putea jura că am simţit un blitz îndreptat către mine.

Click – e cam al cincilea an de când

ne facem poze reciproc.

Tu, de capul tău, la o masă

Eu, de capul meu, la o masă.

Sorbim din cafea.

Ne ia cam 20 de minute

să ne lipim jumătăţile de fotografie.

Click – Aşa fu să fie.

Lasă un răspuns

