melcul globe-umblător

Mi-e ba cald, ba frig,
ba gaura de la covrig,
mă lipesc de locuri cu cât mai multă extremitate
infiorându-mă la ideea de străinătate.

Toate străzile sunt ale mele
mă preling fără gps peste nenumărate pavele
umblu camuflat, pe unde nu-i evident
că nu am domiciliu permanent.

În fiecare parcelă dau peste
niscai loess de-un acasă care nu mai este;
şi-l iau pe picior cu încântare
deşi praful sub talpă mă doare.

Mă lipesc de meleaguri ca un apucat
ignorând termenul de „expat”
doar că mi-e ba cald, mi-e ba frig,
ba gaura de la covrig.

Un gând despre “melcul globe-umblător

Lasă un răspuns

