prohodul Zamfirei

Sfârşitul unei epoci, într-un fel. A stabilirii în viaţa de adult cu plod, maşină şi, ulterior, casă. A unei perioade de tranziţie în care îţi acorzi spaţiul de blândeţe al lui „I’m still learning!”. Am trimis-o în boii ei pe prima mea maşină, pe care n-am iubit-o cine ştie ce, probabil pentru că nu ţineam morţiş să am maşină şi pentru că şofatul/neşofatul la noi e un perpetuu măr al discordiei. S-a gătat, odată cu ea, epoca căratului de chestii uriaşe în monovolumul care părea făcut pentru a fi prima maşină a unor nou-mutaţi. Zamfira (sau cum îi zic fetele, maşina albastră) a plecat către o lume probabil şi mai proastă, în care cine cumpără o maşină atât de veche şi de murdară n-o va trata cu mult mai mult respect decât am făcut-o noi. Sau poate, dimpotrivă, îi va fi dragă cuiva care atâta e de amărât (deşi, la tonele de benzină pe care le consumă, e greu de crezut). Sau va avea un randevu direct cu fiarele vechi (rămâne de neînţeles de ce masinile îşi pierd atât de repede valoarea atunci când sunt încă întru totul funcţionale, dar răspunsul constă probabil în însăşi intenţia noastră de a schimba maşina după numai cinci ani, simptomatică pentru cum funcţionează lumea – argumentul de bază a fost că dacă se mai strică o dată, ce vom fi pompat în reparaţii depăşeşte cu multe cât am dat iniţial pe ea, la mâna a doua).

Ei, cam asta e cu Zamfira. Mi s-a rupt inima s-o las în urmă, nici nu ştiu foarte limpede de ce. Ptiu, că şi depărţitul de obiecte e complicat!

Un gând despre “prohodul Zamfirei

  1. 😦 = 🙂 Pai… era si cazul, saracutza nu avea… doar cinci ani. La virsta ei reala, masinile sunt deja bunici. Zamfira s-a dus, traiasca VoWa!

Lasă un răspuns

