mom stuff

Inspirată de blogul unei prietene şi de valul de frig proaspăt, am produs săptămâna asta… ta-daaam:

2013-03-13 07.49.28bis

adică

2013-03-13 07.48.36bis

respectiv, faţă:

2013-03-13 07.48.44bis

şi spate (după adormirea zvârlugii, că nu poţi să-i faci poză fără să bage nasul în cameră):

2013-03-14 21.00.57

(nasturele nu e chiar aşa de roz în realitate).

 

 

3 gânduri despre “mom stuff

  1. Faoarte frumoasa rochita! Imi pare bine ca te-am inspirat, acum mi-ai intors favoarea si uite asa, maine ma duc sa imi cumpar lana…

Lasă un răspuns

