prostii

1. Mi-au trebuit iarăşi haine noi. Mi-a fost lene să învăţ să croiesc pentru blog, aşa că i-am pus haine pret-a-porter, un pic prea dulci, dar măcar nu prea gri. Dacă protestează cineva, îl trag înapoi în ciocolată, pretinzând că e amăruie.

2. Fac liste cu lucrurile faine de făcut pe la noi, în beneficiul oamenilor cu care vom schimba casa. În fond, mai mare dragul să trăieşti la noi în oraş 🙂 .

3. Începând de peste două săptămâni, straturile de vacanţă, vizite de drag, quality time, învăţătură deşteaptă se aşează unul peste altul până spre sfârşitul lui septembrie. Apres l’ete, le deluge, deocamdată îmi vine să mă îndop cu drag.

 

Un gând despre “prostii

Lasă un răspuns

