Pro memoria de vacanta

Pe bicicleta, de-a lungul paduricii de aproape de casuta de vacanta, doar noi doua. M intreaba: Mama, dar noi de ce nu locuim in Romania? Explic eu ce explic, cu intalnit, cu mutat, cu serviciul. Si apoi o intreb: Dar de ce ma intrebi, iti place tie mai mult in Romania? Se gandeste un pic si zice: Cand o sa ma fac eu mare si am sa fiu printesa (a se citi: am sa ma marit), am sa incerc sa gasesc un tatic in Romania si am sa rog pe cineva sa-mi construiasca o casa acolo si o sa am in Romania un tatic si trei copilasi. Si taticul o sa faca asa multe fopjes* cum face tata. Cum se spune pe romaneste fopjes, mama?

*een fopje maken, foppen = a pacali, a face poante

Un gând despre “Pro memoria de vacanta

Lasă un răspuns

