Pierdut timp. Îl declar vital

Nu l-am pierdut, l-am investit. În zeci de activități furnicești de făcut campanie. Fiindcă nu mi-a ajuns timpul mare să mă duc la demonstrații (o oră la una singură, plus o după-amiază de una singură, colateral 🙂 ) . Și nici nu mi-a ajuns cultura politică să produc un text coerent, cu cap și coadă, care să fie folosibil. Un manifest, așa cum aș fi vrut să pot. Nu fiindcă nu aș fi avut idei (fragmentare) despre încotro ar trebui să meargă toate astea, ci fiindcă aș avea pretenția ca orice propunere să fie nedemontabilă juridic, or pentru asta mi-ar trebui niscai facultăți în plus. Sau timp de stat la masă și furtunit creierele cu prieteni care au facultățile cu pricina. Ca atare am mizat pe mandarine mici, jonglabile cu Facebookul, sau serile, sau în pauze de prânz. Mi-e rușine că numai atât, dar și atâtul costă timp pe care nu-l am. Nu știu de ce nu-l am, probabil pentru că atâta reușesc să-mi fac. Ar trebui să produc o ordine existențială în care se regândesc toate lucrurile care trebuie, așa încât să ai timp de lucruri importante. Oh, shit, lucrurile care trebuie SUNT importante. Acest meta este neimportant. Să nu ne mai justificăm atâta.

Un gând despre “Pierdut timp. Îl declar vital

  1. Da, e vital. Nici eu n-am fost la manifestatii decit de doua ori, si atunci pentru un ceas-doua. Din aproape aceleasi pricini (sigur, vazute dinspre ochelarii mei): zeci si zeci de pagini de citit, tabele de facut, state de functii, contracte… epuizare. la mine se mai pune si incapacitatea fizica de a suporta zgomotul ala, al miilor de oameni cu trompetele si sticle, pe care-l inteleg perfect, dar care imi zbarleste toata agorafobia si ma alunga instantaneu in debaraua care-mi tine loc de odaie. Am incercat sa fac, insa, tot ce statea in puterea mea. E putin, stiu.

Lasă un răspuns

