Ordnung

Ma intreb daca e o smuceala sezoniera, de vreme ce ma apuca primavara si toamna. De cateva saptamani vizualizez obsesiv recipiente diverse cu nenumarate compartimente in care sa organizez dezordinea. Am inceput, nespectaculos, cu dulapurile copiilor, care au capatat cutiute mai mici pentru sosete, chiloti, iegari, bentite si cureluse. Am continuat cu holul, pe care l-am reorganizat instaland pe o lungime intreaga niste banci cu sertare in care au disparut pantofii insirati, accesoriile de bicicleta, toate fularele, caciulile, gentile, catrafusele care asteapta sa ajunga la gunoiul special si sticlele care trebuie sa plece la supermarket. Avantajul miscarii a fost ca am mutat in veranda dulapul din hol, ceea ce a permis budirea unei neasteptat de mari varietati de ghivece, galeti, saci de mancare si nisip ai pisicii, unelte de gradinarit, manusi, saboti si alte alea. La etapa asta deja cucerisem si avantul consortului, asa ca a urmat o rocada in sufragerie in care copiii au capatat un colt mai amplu, dar mai clar delimitat de joaca, iar instalatia de muzica si-a gasit in sfarsit locul in care sa nu-i mai urasc firaraia.
Dupa sapaturi care m-au dus inevitabil la Amatzooon, cum am aflat ca-i zice la Nemtia, am gasit recent si gadgetul ultim pentru organizatul vietii umblatoare – un interior de geanta plin de buzunarele care ma va ajuta sa gasesc ceva, orice – in mai putin de cinci minute – in maruntaiele gentii crosetate cumparate din secuime – adorata, dar nepractica. Ba poate imi va face posibila si utilizarea tuturor gentilor fara compartimente abandonate in sertarele din hol.
Probleme de lux, ziceti? Neindoielnic, dar compartimentelele din lumea fizica sunt doar o nevricosenie un pic disperata, ma gandesc, prin care lumea psihica striga „Overload! Compartimentalizeaza! Fa agende! Faramiteaza muntele de informatii cumva!” Na, ca tocmai am mai economisit banii de-o sedinta de terapie 🙂

2 gânduri despre “Ordnung

Lasă un răspuns

