socrenii

image

„Frumoasă masă”, zice soacră-mea despre măsoaia noua din sufragerie. „Nu sunt sigură că se potrivește cu covorul, e așa de clasică pe un covor așa de vesel” (n.a. – covorul oltenesc a fost căutat numai vreo șase ani până am găsit o sursă. Mă face să zâmbesc instantaneu când traversez camera). Omul încuviințează, trebuie să ne obișnuim vizual cu noua compoziție. La plecare, aruncă de colo soacră-mea: „Dacă vă hotărâți că totuși nu vă place combinația, vă debarasez eu de covorul asta, îmi trebuie ceva cu care să acopăr covorul bun, că mi-l scămoșează pisicile.”
Oi-vei…

4 gânduri despre “socrenii

  1. 🙂 🙂 🙂 M-a topesc instantaneu! Miraculos covor, poti sa zbori pe el ca Aladin… Masoaia e frumoasa, doar ca e cam mare, din ungliul asta pare ca acopera covorul… Daca te hotarasti, totusi, sa te debarasezi de ea… 🙂

Lasă un răspuns

