greu

Cel mai ușor ar fi
dacă s-ar putea
desenzitiviza terminațiile nervoase
și nu ar durea.
Ba nu,
sigur că nu:
cel mai ușor ar fi
dacă totul ar fi atât de fluid
încât să nu ne lovim
unii de alții.
Ba nu, știu:
totul ar fi mult mai ușor
dacă am avea reguli simple
euclidiene
și s-ar ști
cu absolută certitudine
încotro zboară piatra,
că cineva o ridică
și cu câți km/h te va lovi.
Ba nu: cel mai și cel mai ușor
ar fi dacă nu am fi făcut
niciodată
vreun prim pas.
N-am fi ajuns nici până la fotoliu,
deci sigur n-am fi ajuns până azi.
Ba am găsit, asta e:
Cel mai și cel mai usor,
în opinia mea,
ar fi fost să fim
celălalt copil,
cel care nu se putea.

Un gând despre “greu

Lasă un răspuns

