subconstient

vizitează în somn.
Aşa cum m-au vizitat invariabil
morţii,
asigure se poate
schimba cursul naraţiunii,
scenariul poate fi
sucit pentru obţinerea de happy-end – sau măcar de alternativă.
Sau mi spună, pe stradă,
cu vocea lor de hohă,
nu se poate concepe mori atât de stupid.
Aşa vizitează
ea,
Sau în orice caz
ea parţial reimaginată –
Relatându-mi doct
lucruri citite recent în ziare,
dândumi sfaturi de viaţă
pe care nici ea nu le are;
Făcându, nopţi după nopţi
ridic din umeri compulsiv,
la capătul firului logic;
trezesc cu gâtul ţeapăn
de îndoiala dintâi.

mi, te rog, un mare bine.
Dacă cândva nu pot
hotărî duc
Nu lăsa visez –
Altminteri o aşez într-un scaun în lobul frontal
şi o bântui.

2 gânduri despre “subconstient

  1. da, scenariul poate fi sucit, mai ales de cineva asemeni dvs. !
    (totusi, desi lasati mereu o nuanta de optimism, aici, parca doriti sa inchideti discutia. bineinteles ca nu stiu daca am dreptate, dar cred ca aproape totul poate fi discutat si sucit pina in ultima clipa ).

    oricum, textul imi place foarte mult!

Lasă un răspuns

